Агенція 1.0 або «колись форма переважала зміст»

візуальна комунікація

Класичні (попередні) відеоагенції були налаштовані виключно на процес. Формально, організовувалися брифінги, правки вносилися просто десятками, нескінченно писалися та розсилалися різні листи. Нарешті, робились фінальні відео. Так, виглядали вони гарно, деколи навіть круто. Але безпосередніх бізнес-завдань не вирішували.

Тобто, відеоагенції 1.0: 1. Діяли заради процесів. 2. Мали складний документообіг. 3.Оформлювали результати красиво, але без суттєвого змісту. Якщо коротко, то більше вони працювали на себе, а не на свого бізнес-клієнта. Це головний нюанс, ключова відмінність.

Агенція 2.0: «чому важливе свіже бачення»

Агентство 2.0 роботу організує не з відео, а саме з цілями конкретного замовника. Унікальний підхід помітний не просто в креативі. Одночасно надається і нова незвична структура, і цифри, що вражають, з'являються, і ефект неабиякий створюється. Мета Агенції 2.0 – створити системну та ефективну візуальну комунікацію. Команда для реалізації цілісної стратегії маркетингу створює і сторітелінги, і інфографіки, і відео. Це кардинально новий підхід до клієнта. Сучасна відеомаркетингова агенція спирається не на те, щоб просто виглядало привабливо. Тут вибір робиться на користь використання експертиз, досвіду, реальних даних. Тут робота відбувається з чіткими метриками, цифровими інструментами.  Тут всього можна досягти гнучко та швидко. До чого тут візуальна комунікація? Це кардинально новий ключ стратегії. Чому такий? Тому, що: 1. Сучасні люди мало читають. Вони більше сканують. 2. Саме візуальний формат дає їм змогу швидко зрозуміти складне. 3. За допомоги анімацій, інфографік та відео суть можна донести буквально за 15 сек. Цікаво як це працює в реальності? Маркетингова агенція майбутнього (відео-агенція 2.0) дає змогу досягти кращих результатів!

infographics

Агенція AMM для бізнеса – спосіб кардинально все змінити

Саме тут підприємцям допоможуть:

  • Продавати
  • Пояснювати
  • Залучати
  • Відрізнятись

Відео створюються унікальні. Такі, що працюють на кожному з етапів воронок продажів (від початку залучення і вже до конверсії). Сенси стосовно внутрішніх цінностей, онбордингу нових колег, освітніх та навчальних продуктів доносяться дуже зрозуміло та просто.

(подивіться наступну інфографіку)

З нею стає більш зрозуміло, для кого та для чого працює відеоагенція 2.0. Вона створена для тих, кого цікавить сміливе й чітке позиціонування на ринку, неповторність стиля, меседжів, наративів та дизайну.  А ще для тих, хто лише починає робити «перші кроки». Тут дуже вдало з «маркетингової китайської» перекладають на зрозумілу сучасному бізнесу мову. Ключовою частиною стратегії виступають оригінальні візуальні рішення. Весь використовуваний контент спрямовується на покращення показників продажів. Бренди активно підсилюються за допомоги якісних PR-відео, цікавих історій та іншого контента. Якісно формується потрібна репутація. Вдало привертається увага з боку потрібної аудиторії.

Це не просто працює. Це дуже круто працює! Звертайтесь, щоб переконатися в цьому вже зараз! 

© 2022—2025 AMM Production. Всі права захищено.